מחקר וסטטיסטיקה
RTL – חברת השמה עם ערך מוסף!
שירותי לקוח סמוי, שאלונים ומחקרים לשיפור והתייעלות
כחלק מסל שירותים מורחב ש- RTL מעניקה למנהלי כוח אדם, תוכלו למצוא את שירותי לקוח סמוי המאפשרים לכם לשפר את ביצועי החברה, להיות עם היד על הדופק, לבחון וליישם דרכי התייעלות פנים ארגוניים לטובת שיפור חווית לקוחות החברה ולצמיחתה.
כיצד שירותי לקוח סמוי ישפיעו על החברה שלכם?
שירותי לקוח סמוי נועדו על מנת לזהות נקודות תורפה בעסק ולפעול לשיפורן.
שירות זה יסייע לכם להבין כיצד הלקוח רואה את שירותי החברה – והחל מאותו רגע תוכלו להפיק לקחים כדי לשפר את השירותים שהחברה מעניקה באמצעים שונים. למשל באמצעות הדרכות ממוקדות מטרה לעובדים. כמו כן, תוכלו להשתמש בשירות זה כאמצעי חיובי המדרבן את עובדי החברה לשפר את השירות כלפי הלקוח – שכן כל לקוח יכול בהחלט להיות הלקוח הסמוי הבא.
לקוח סמוי הוא כלי בקרה מצוין, אשר מגביר את מודעות העובדים לעבודה מקצועיות ומסורה יותר. אחד הכלים היחידים שיאפשרו לכם באמת לאכוף את יושר העובדים, את הנהלים הקיימים ולשפר את יישום הנהלים הקיימים. "לקוח סמוי" יסייע לכם לעקוב לאורך זמן אחר שיפור חווית הלקוח ובמקביל יאפשר אווירה מתאימה לשיפור והתייעלות על העובדים.
לקוח סמוי במגוון שיטות
שירותי לקוח סמוי מבוצעים בהתאם לאופי החברה ולמטרותיה.
בנוסף ללקוח סמוי פרונטאלי אנו מעניקים לכם שירותים מורחבים נוספים:
סקרים אנונימיים – אנו בונים שאלונים מותאמים, בלתי מאיימים ובלתי פורמליים המועברים לעובדים וללקוחות החברה. היות והשאלונים ממולאים באופן אנונימי, התשובות אינן תלויות בדבר, תוצאות הדו"ח יעניקו לכם נקודת מבט רחבה ואת ההזדמנות לעמוד על הכשלים ולשפרן.
שאלוני בקרה אנונימיים – באמצעות בניית שאלוני בקרה אנונימיים, תוכלו לבחון לאורך זמן שביעות רצון לקוחות מן המוצר, השירות או חווית הקנייה וכמובן שיפור והתייעלות פנים ארגונית.
מחקרים – לאחר אפיון קפדני של צרכי החברה, אנו מתכננים ומוציאים אל הפועל מחקרים סטטיסטיים - ומנתחים את התוצאות. דו"ח סטטיסטי זה בשילוב עם תוצאות סקרי לקוחות יעניקו לכם מבט מעמיק ורב שכבתי המשליך רבות על ביצועי החברה.
בכדי לספק לכם מחקר סטטיסטי משקף, לעיתים אנו אף מבצעים עבודות במיקור חוץ בעזרתו של ד"ר גבי ליברמן – מומחה לניתוח באמצעות שיטות סטטיסטיות מורכבות וחדשניות המספקות מידע מקיף.
צרו קשר עוד היום ונתחיל ביחד תהליך שיפור והתייעלות באמצעות שירותי לקוח סמוי.